torsdag 8 maj 2014

Kalvinknatet

Vilken helt fantastisk dag det varit idag.
Det var lite kalla vindar, tyckte synd om funktionärer som var ute och frös.
Själv var jag inne och grilla korv mm;)

Ja då kör vi,,,,,,,

Hur snygga som helst!
Tim, one size fits all,,,,,,,eller inte;)
Vi har såååå KUL:)

Järngänget
 
Finaste Maggan <3
Yeah !
 Ojdå självaste Pippi var också där. Hade med sig sina guldpengar:)
 
Chanelle & Felicia tar hand om medaljutdelningen.
Man får smaka hur mycket man vill när man är funktionär;)
 Jamen,,,skål då!
 
Saaaaaaari, du är överallt! 
Japp det är jag;)

Olivia & Klara
 
Olivia H-S

Får det lova att vara en t-shirt?!
 Fröken Stridh
 
Tjabba!
Ingela, la, la, la la, la , la, la;) Fryyyyser!


Han Bertil:)


Fina Gina och Agnetha
 
SMILE:)
Felicia

Hoppsansa en till fotograf:)


FILLI:)

Ja men är det ni igen;)


Joseph blev trea, här med sina lagkompisar Hugo och Melvin :)
Jihaaaaaa:)
Djupa diskussioner
Finaste Joel:)
Joseph & Joel
Johanna vann, GLAD guldmedaljör:)
Bimo:)
Ok ett leende kan du få så du inte jagar mig nåmer;)
Hanna fick också en medalj:)

Kajsa in på  tredje och sista varvet
Jippi, jag vann:) GUUUUULD!
Tja det är jag som är Michael:)
Många besök i kiosken






Sari, nu får du sluta;)
Lilla Nathalie körde på för kung och fosterland:)
(Foto: Jenny Jönsson)

Ja det var allt för ikväll, nu hopp i säng:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar